Juridiskā palīdzība autovadītājiem
Meklēt iSOS rakstos:
Biežāk uzdotie jautājumi

Atbildība par bezdarbību ceļu uzturēšanā

Par bezdarbību ceļa uzturēšanā tiesa no Rīgas domes piedzen zaudējumus EUR 399,20 un morālā kaitējuma atlīdzību (automašīnas vadītājam EUR 199,60 un pasažierei EUR 598,80).

[05.12.2017]

Gatso radars

Gatso radara lietotāja instrukcija

[07.12.2016]

Lai katrs pats vērtē, vai šādam policistam ir vieta policijas dienestā!

Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 248.panta piektā daļa nosaka: "Protokolu sastādot, pārkāpējam izskaidro viņa tiesības un pienākumus, kas noteikti šā kodeksa 260.pantā, un par to izdara ierakstu protokolā." Kā notiek dzīvē?

[26.02.2016]

Policija nevēlas atzīt faktu, ka jaunie Gatso fotoradari melo

Policija apzināti vilcināja lēmuma pieņemšanu, lai varētu izbeigt lietvedību sakarā ar noilgumu, nevis atzīt, ka GATSO radars šajā lietā ir nepārprotami kļūdījies

[05.02.2016]

CSDD spītīgi neatzīst kļūdas

Kā par vienu vidēji smagu pārkāpumu ceļu satiksmē, kas nav agresīva braukšana, bēgšana vai transportlīdzekļa vadīšanas alkohola vai narkotisko vielu ietekmē, ir iespējams zaudēt transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz 5 gadiem

[21.12.2015]

Turpinājums stāstam par mūsdienu Audi (ne)kvalitāti

2015.gada 30 jūlijā publicējām rakstu par kādas automašīnas Audi A6 nebeidzamajām tehniskajām problēmām. Kas ir noticis pa šiem mēnešiem?

[02.11.2015]

Tiesa atzīst, ka CSDD izmēģinājuma eksāmena laikā par visu atbild instruktors

Tiesa apstiprina, ka CSDD izmēģinājuma eksāmens pēc savas būtības atbilst mācību braucienam, kura laikā transportlīdzekļa vadītājs ir apmācītājs (instruktors)

[07.10.2015]

Un vēlreiz par radara mērījumu (ne)ticamību

Ar Valsts policijas 2015.gada 29.jūlija lēmumu tika atcelts administratīvais sods pasažieru autobusa vadītājam par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu.

[02.10.2015]
Sodi un punkti